Cool, coolare, Malin&Emmy

- Emmy säger:
våran blogg ska aldrig bli tråkig, det ska hända något nytt hela tiden'
malin, säger:
precisera dig
exakt min åsik!!!
- Emmy säger:
bra det ska bli vårat "trademark"
malin, säger:
'"we´re always funny"
- Emmy säger:
för övrigt har jag sorterat alla inlägg i kategorierna nu, kan hända att jag missat något enstaka. de vi har skrivit tillsamans lämnade jag kvar i allmänt kategorin.
malin, säger:
du är sååå duktig
vår blogg ska bli bäst av alla!!!
- Emmy säger:
ja verkligen ^^
men det är tack vare dig med lilla du
malin, säger:
det är en perfekt blandning av båda!'
- Emmy säger:
o ja!
kombinera din blondhet med min kreativitet och intelligens så blir det lagom avancerat eller hur?
malin, säger:
hahaha så får vi ju inte glömma din blondhet tillsammans med min logiska hjärna
- Emmy säger:
det du kallar logiskt tänkande är inte det som resten av befolkningen uppfattar som logiskt. jag tror att det hänger ihop med din hjärnskakning
malin, säger:
hörrududu, den är bortblåst för längesen!

Tror ni Malin menar hjärnsklakningen eller hennes logiska tänkande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0