Lyyysande Malin!

Jag har sånt otroligt flyt jämt... inte. Ni som känner mig vet att min kära bula fortfarande är kvar (efter en hel jädra månad!!!) och idag lyckades jag skaffa mig en till, men bak. Sladden till mina högtalare vid datorn hade trillat (?) och då var jag ju tvungen att ploppa tillbaka den. Tyvärr var det lite trångt för mig att trycka mig in mellan skrivbordet och väggen (nej, jag orkade inte skjuta på skrivbordet) så då råkade jag med axeln dra i sladden som går till min runda lampa som står i fönstret. Den är av glas och ramlade ner rakt i huvudet på mig! En jävla skit-lampa är vad det är som anfaller så. Tur som jag hade höll både huvudet och lampan men den började lysa skitstarkt ett tag efter traumat och nu har den slocknat hela. Mohahaha, jag vann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0