Malin

Vilken svordom använder du mest?
Helvete också antar jag. Den flyger alltid ut när man går in med lilltån i ett bord.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Alldeles, alldeles för tidigt!
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Slutar väl använda dom i November antar jag. Eller Augusti.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Det beror på humör.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Kopps tror jag. Har sett den för många gånger nu.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En bil!
Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha flera gånger!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej inte alls. Tar det lång tid så tar det.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Chokladmjölk är superdupergott men jag dricker det väldigt sällan.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Yes.
Vad åt du till middag?
Har inte ätit middag än.
Kan du vissla?
Kunde. Nu låter det inte riktigt likadant längre, av nån anledning...
Vilken är din favoritåkattration på grönan?
Extreme antar jag.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja självklart.
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nope.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Alfons Åberg.
Äger du några band T-shirts?
Haha nä.
När flög du senast?
För ett halvår sen, USA.
Läser du för skojs skull?
Ja, tidningar men inte böcker så ofta.
Har du gråtit offentligt?
Jadå!
Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och men använder bara den stationära.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej, när jag vill.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Tatueringar är fult och nej, inga piercingar heller.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
Vad har du med dig in på bion?
Trevligt sällskap!
Vilket var ditt favoritämne i grundskolan?
Idrott!
Gillar du att flyga flygplan?
Jag älskar att flyga!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag kan faktiskt fungera bra trots att jag inte sovit alls mycket.
Äter du frukost dagligen?
Alltid!
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ofta, tyvärr.
Hamnar du ofta i trubbel för att ha pratat under lektionerna?
Inte i trubbel men jag blir tillsagd rätt ofta.
Vilken är din favoritfrukt?
Ananas som ska ätas på stranden i något varmt land!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17, jäklar vad stor jag är!
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Om jag säger det blir den väl sur så det får vara hemligt.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Man!
Vad var det senaste du åt?
Lunch.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Oftast motsatta.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag såg ut som en Malin sa dom.
Gillar du senap?
Japp.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja det vore grymt kul!
Sover du på sida, mage eller rygg?
Somnar på mage, vaknar på rygg.
Tycker du om att krama folk?
Jag älskar att kramas. Ju hårdare desto bättre.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Bli lite förvånad antar jag och försöka göra något bra av situationen.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Beror på vem.
Vad är du allergisk mot?
Grääääääs och pollen!
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Det får man bestämma själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0