Monday honey

Måndag igen då. Har en hemsk vecka framför mig med galet mycket plugg men jag håller humöret uppe för när allt jobbigt är över är det ju äntligen dags för sportlov! Idag slutade jag vid 11 som vanligt. Under eftermiddagen har jag vart så duktig så och pluggat en hel del. Räknat massa matte, gjort franskaläxan, pluggat svenska inför skrivningen i morgon, övat inför mitt idrottsprov och skrivit hela mitt tal om stress i svenska. Så nu är jag helt slut med värlens huvudvärk, det suger.

Top Model just nu och ikväll blir det träning och lite mer plugg. Fan vad duktig jag är!


Kommentarer
Postat av: Nicole

damn it girl! :D Om jag vore lika bra... då skulle världen vara en fin plats!

2009-02-16 @ 17:23:40
URL: http://nicolesandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0