Super-girl!

Hallå hejsan. Nu är det söndag igen och den här helgen har gått raketfort som alla andra! Var på en jättetrevlig tjejmiddag i fredags med massa tjejer från klassen och igår tillbringade jag en shoppingdag i stan tillsammans med Malin. Jag fick med mig en hel del söta grejer hem. På kvällen var jag hos min käre Fredrik och hade det trevligt.

För mig började morgonen i kaos när jag skulle bada eftersom duschen gått sönder och läckte. Vattnet sputade över hela badrummet och hela mig och jag skrek må ni tro! Pappsen fick komma och laga duschen så den blev hel och så att jag kunde få mitt efterlängtade bad!
Men jag har även hunnit med att städa hela mitt rum (jag vill inte tänka på hur det kommer se ut i morgon igen) och så har jag precis räknat FEM(!) sidor matte. Vilket geni jag är! Märkte dock efter två sidor att jag redan räknat de talen innan hjärnskakningen...

Jag har hittat ett nytt intresse i lamor. Den här ska bli min en vacker dag!
Då kan han och jag fixa våra snygga luggar tillsammans!

/MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0