Tragisk sanning om Siddan!

Nu ska jag berätta en väldigt tragisk sak som Emmy bekände på gymmet idag. Det är verkligen otroligt pinsamt och jag förstår att hon hållt det inom sig. Men ni får lova att inte säga att jag berättat det för er!

Vi sitter där bredvid varandra på roddmaskinerna när typ Emmys droppe rinner över och hon erkänner att hennes hjärna sitter i brösten. Alltså förstår ni? Hon tänker med sina boobies! Jag blev helt paff alltså! Men nu liksom, nu faller alla bitar på plats. Hon som jämt skyllt på sin hårfärg när det hoppar dumma grodor ur munnen på henne. Det är tuttarnas fel alltihop!!! Är lite besviken på att hon inte sagt det tidigare för jag har verkligen undrat om hon verkligen är så korkad som hon är!? För jag menar, är det normalt att ställa sig framför mig och säga: "Har du en fitta jag kan lägga min nyckel i?!" Det känns så skönt att poletten äntligen trillat ner och att jag plötsligt fattar allting.

Btw så kan jag säga att hon tycker det är jättejobbigt när folk kollar henne i ögonen. Hon beskriver det som att det känns som om någon står och rå-glor på tuttarna! Jag menar, tänk er själva!

Lilla gumman då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0