We like it hooooooooot

malin, säger:
varför är vissa foton inte tillgängliga på ansiktsboken?
Emmy säger:
 ja vene den är konsit, ngn har väl laggt en sats på en sever ´xD srever server ahaha nu skrev jag rätt kolla blogg nu sego malin, säger:
hahahahahaha men asså jag får inte upp det senaste när jag går in på bloggen
 Emmy säger:
lite sarre gör vilken data som helt seg xD
haha du får inte upp VAD hahahah
malin, säger:
 är det så svårt?
aaaaah men jag sprutar inte sarre på min data bara för att du gör det!
btw, hur fan lyckas du med det?!?!?!
Emmy säger:
hahahah inte jag, ngn av de som fixar4 ansiktsboooken cp du är ju segare än.... igår xD
malin, säger:
men jag pratar ju om bloggen din jordnöt!
så asså om jag förstår det rätt: dom som fixar ansiktsboken. sprutar dom sarre just nu på sina datorer vilket bidrar till att jag inte kan kolla på vissa bilder?!
Emmy säger:
nej då är det DU spom har gjort det nog ^^
 malin, säger:
 vart kommer mjölken ifrån då?
Emmy säger:
 wtf? vilken mjölk?
malin, säger:
SPEEEEEEEEEEERM
-a
Emmy säger:
 kommer mjölk från sperma?
 malin, säger:
 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
 Emmy säger:
 hahahah vad dricker du för mjölk=? den vill jag inte smaka xD
malin, säger:
 min mjölk!
Emmy säger:
 eeeeeeeeeeew cp
malin, säger:
better than yours however
idag skrek jag på en hund
Emmy säger:
 my milkshake brings all the boys to the yard
 careface'
malin, säger:
it´s better, it´s better than yours!
Emmy säger:
damn right
haha är vi normala?
 malin, säger:
 abso fuckin' lutley
det ska bli mitt nya
 Emmy säger:
 yes det var det jag visste!
malin, säger:
haha efter att du såg mig idag. ser inte min framtid som brat otroligt ljus ut?
Emmy säger:
HAHA kan man spara konversationer ngn stans?
 haha jooo
malin, säger:
mina sparas automatic
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Emmy säger:
va gör du ? ¨
malin, säger:
jag petade mig i ögat och nu är jag blind
Emmy säger:
hahahahahahahahha det var ju barara en tidfråga a
sså jag blir så glad av att chatta med dig att jag skrivetr fel
malin, säger:
hahahahaha men kära hjärtanes vad du är charmig! nu börjar jag gråta så nu är jag blind i alla 3 ögonen!
Emmy säger:
 hahah vill jag veta var ditt tredje sitter?
jag tror inte det blä
malin, säger:
 varför var det så äckligt nudå?
Emmy säger:
 hahah jag tänkte på var ditt öga kankse sitter ^^ ew
malin, säger:
men fattar du inte att jag vill att du ska säga vad du tänker?
Emmy säger:
haha nej
malin, säger:
men nu borde du ju fattat det. eftersom jag sa det
Emmy säger:
 jaja jag trodde ditt nya tredje öga satt ngnstans snuskigt ^^ tihi
malin, säger:
 varför relaterar du ALLTID till något snuskigt emmy?
Emmy säger:
för att ingen annan gör det lika bra som jag ^^
malin, säger:
ingen annan tänker så
Emmy säger:
nepp men ingen anna jag vet har tre ögon som du ^^ eller ska jag säga ^^^
malin, säger:
anna vem?
(haha) (inte kul) (careface double)

Emmy är konstig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0