Tjena Spena

Nu är det Malins tur att skriva! Troligtvis kommer den här rosa bloggen bli lite galen, precis som vi! Vi tänker skriva om precis allt vad vi vill och känner för och vi vet att ni kommer älska det! Jag tänkte fortsätta lite på info-listan om oss så alla får reda på exakt vilka vi är!

Smeknamn: Sid (Emmy) och BB (Malin). Jag vägrar avslöja vad det står för.
Husdjur: Våra pappor duger väl.
Hemlig last: Emmy är completely galen i cheesburgare från Donken och jag McFlurry med smarties! 
Emmys vanligaste mening när jag öppnar munnen: Caaaaaarefaaaaace!
Shoppar helst: Skor och underkläder.
Favoritmix: Kaffe + mjölk + krossad is + O'boy + chokladsås, yummie!

Today har jag haft studiedag hela dagen och Emmy har legat och sovit på sin lektion typ. Gissar jag i alla fall. Fredrik sov över här men efter att han gått iväg nån gång efter tolv så har jag pluggat typ hela dagen! Helt otroligt för att vara Malin Aldrin och nu känner jag mig duktig som en liten katt! Dessutom har jag vart på IKEA och shoppat loss lite.

Puss / Malin


Emmy in action

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0