Dumma, dumma, dumma

Jag är förbannad. Jag har ett satans historiaprov i morgon och det är så svårt! Och tack vare hästsvansen har man ju inte haft någon tid på sig heller! Jag läser och läser men det är ju galet ointressant. Jag vill inte veta om handelskapitalism eller Filip II hade sociala svårigheter. Tur för Christopher Columbus och hans kära vänner att de redan gått i graven. Annars hade dom fått med mig att göra! Höhö.

Jag tappade min historiabok nyss i golvet. Tyvärr gick den inte sönder men den sträckte sig nog rejält i ryggen! Bastard!


Kommentarer
Postat av: nicole

haha, cool down! ;) ett mvg ska vi minst få !

2009-03-19 @ 22:34:01
URL: http://nicolesandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0