My sweet cutiepie

Hola amigos!

Idag har jag haft en härlig studiedag. Började dagen med sovmorgon, myspys. När jag kommit upp ur sängen satte jag igång med att plugga. Räknade all matte och pluggade galet mycket franska. Men jag har prov i morgon så det är inte så mycket att göra! Vid två-tiden tröttnade jag och gjorde mig iordning och åkte upp till Vällingby. Köpte flera fina presenter till min daddy som fyller 48 år i morgon och så hann jag även gå och kolla lite till mig själv. Jag provade massa olika bikinis som var hur söta och fina som helst. De ska bli mina om några dagar! Så i sommar kommer jag ha drygt 10 bikinisar, det överlever jag nog med, haha!
Och om man kan vara kär i två saker så har jag blivit det! Nu är jag både kär i min pojkvän och i ett par hemskt snygga svarta high heels. Tänkte kosta på mig dom nu i veckan så kan de kanske få komma till användning på vår spring fling bal på onsdag kväll? Dessutom kommer de vara allmänt heta i sommar till allting! Lägger dock inte in någon bild eftersom det värsta jag vet är när copy-cats springer och köper exakt likadana!

Nu är jag hemma och myser igen. Har precis druckit en smaskig jordgubb och banan-smoothie så nu har jag ny energi till att fortsätta plugga franska! Förresten, här är jag som Simpson! ;)




Kommentarer
Postat av: Emmy

Det är bra Malin, inga bilder för då kommer copy-catsen springande ;)

2009-03-11 @ 18:03:51
URL: http://malinochemmy.blogg.se/
Postat av: Korvlådan :)

Du är bäst malin <33

2009-03-12 @ 17:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0