Oh baby

Namn: Malin
Piercingar: 3 st i öronen
Tatueringar: Inte än
Längd: 167 cm
Skostorlek:
37
Hårfärg: Blondin
Är du kär i någon: Ja, i Fredrik
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nepp
Tänker du på självmord: Absolut inte
Tycker andra att du är attraktiv: Of course
Dricker du cola: Ja men det var ett bra tag sen nu
Använder du droger: Räknas SID?
Vilken parfym använder du: Ralph Lauren, bland annat
Vad är du rädd för:
Att det ska hända något illa med någon jag älskar
Gillar du att tvätta: Det kan jag väl inte påstå
Gillar du Berg-och-Dalbana: Det är lätt bland det bästa jag vet
Film du hyrde: The Shining?
Film du köpte: Det var riktigt länge sen så mitt minne sviker dessvärre

Senaste
Låten du lyssnade på:
Jag vet inte vad den heter
Låten du har i hjärnan: Bamse och Lille-Skutt
Låten du laddade ner: Det kommer jag inte ihåg
Personen du ringde: Min bror
Tv program du tittade på: Gossip Girl
Personen du tänkte på: Hemligt
Senaste Bok du läste: Den mörka ängeln
Personen du fick mail av: Jenny från BG
Personen du fick brev av: Haha lilla Ulla antar jag
Personen du fick sms av: Nicole
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nyss
Saken du köpt: En body peeling och Chic-tidning

Favorit
Mat:
Italienskt
Låt: För många
Sport: Gymnastik, höhö
Dryck: Is té med persikosmak
Kläder:
Mina bebisrosa myskläder
Film: Har massa favoriter

Vad har du gjort idag:
Oljat golv, seriöst
Var det kul: Nja
Hur tidigt steg du upp: 8:30
Gillar du att slåss: Jarå
Vad ska du göra ikväll: Ta vara på min sista lediga tid, snyyyft
Är du seriös: Inte alltid men ofta
Vad är du allergisk mot: Pollen, gräs och deras släktingar
Var har du ont: Ingenstans just nu
Använder du hårspray: Inte ofta men om det behövs
Kan du stå på händer: Yes, jag är ju pensionerad gymnast

Håkan Hellström eller The Ark:
Gillar ingen av dom
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Bright eyes vem?
Salt eller socker: Salt!
Gillar du ketchup: Nja inte speciellt
Är du glad nu: Absolut
Var du glad igår: Jag är nästan alltid glad
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja det gör jag väl
Vad dansar du till: Musik såklart
Stockholm är: Perfekt
Göteborg är: Dötrist
Kan du sjunga: Om jag kan!
Mer värt än guld: Min familj, Fredrik och mina närmaste vänner
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti men jag gillar baby-makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Maldiverna tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0