Rolig lektion... Eller inte...

Hej alla söta!
Nu har jag engelska i datasalen igen :-P det är så tråkigt att jag spyr nästan, haha. Min lärare är i alla fall schysst, han har sagt att vi får vara inne på Facebook och så, bara vi jobba lite i alla fall, haha. Jag kom på nu att både jag och BB har glömt att skriva om dagens grukt på ett tag, så det ska jag passa på att be om ursäkt för. Ska inte lova för mycket men ska försöka att komma ihåg att göra det ikväll :-). Under tiden kan jag väl tala om URL:en till min engelska blogg: den hittar ni här. Kolla gänra på den men, jag varnar er, den är inte hälften så cool som denna blogg, haha!

Puss hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anna

YEAYH! Emmy, en blogg! Tack nu får jag något att læsa på jobbet.

Stor klem fra norge

2009-03-04 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0