The way I make you feel

Måndagar är en hata-och-älska-dag. Hata för att det är dags för en jobbig skolvecka igen och för att jag alltid är så trött på måndagar. Älska eftersom jag slutar klockan 11. Det kan inte bli mycket skönare! Direkt när jag slutade åkte jag hem. Jag var så trött och hungrig att jag inte ens orkade stanna i Vällingby och kolla på kläder! Men tack vare det så kanske jag sparade lite pengar?

På bussen, precis innan jag skulle gå av ringde Emmy och medan jag reser mig upp och pratar (tar mycket koncentration) ramlar mitt Rosebud (Boho-lipgloss) läppbalsam ur fickan och ner nånstans på golvet. Jag flyger ner på alla fyra och kryper runt och svär för att jag inte hittar det. Kul, där blev jag av med det. Gulligt att så många människor kände medkänsla genom att råglo på mig. Därefter öppnades aldrig dörren så jag råkade skrika "URSÄKTA!!!" med en alldeles för arg ton. Dörren öppnades!

Nu blir det chillsill här hemma med lite plugg och därefter ska jag iväg och gymma med Malin och min hemlige man. (Inte min pojkvän). Och ikväll blir det ännu ett träningspass. Jag är så galet duktig!

Emmys och min älskade idol!!!


Kommentarer
Postat av: Elliot

Vem är mannen då?! :O

2009-03-17 @ 23:38:14
Postat av: Malin

Hemlis-pemlis! :O

2009-03-19 @ 20:39:29
URL: http://malinochemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0