Trist tisdag

Asså jag är så trött att jag knappt orkar sitta upp. Är det bara jag som blir tröttare efter ett lov? Är inte tanken att man ska bli piggare? Eller? Jag tycker självklar som att ha lov det är asnajs ^^ så länge det varar. Sedan kan det bero på att mitt nya schema suger, slutar som senast halv sex :-S och sen fem på fredagar, och två dagar i veckan har jag så lång lunch att man skulle hinna ta ett flyg till London på den haha.

I alla fall, idag har jag haft webdesign, engelska, mentorstid och idrott. Måste ha skadat mig eller något på idrotten för min rygg känns som om den håller på att gå av :-P.

Jag sak också tala om att snart blir det premiär för vårat nya projekt här i bloggen, vi väntar bara på att BB ska få igång sin hjärna. Nej jag skojade den fungerar (tror jag) men det är lite andra saker som fattas.

Puss

PS. Malin sa ju att hon skulle hämnas för mitt förra inlägg, vi får väl se hur det blir med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0