Get to know us:

Malin om Emmy

Smeknamn: Sid (fått många frågor och ja, det är Emmy som spelar i Ice Age-filmerna).
Beskriv Emmy med tre ord: Glad, rolig, blond.
Vilken är Emmys favoritfärg?: Vet att hon gillar rött men rosa är nog inte heller helt fel.
Vad äter hon helst?: McDonald's cheeseburgare. Her BIG passion in life!
Höger eller vänster?: Vänsterhänt men inte när det gäller politik, hoppas jag!
Det bästa med Emmy: Hennes humor, ärlighet och hennes klockrena kommentarer.
Emmys brister: Lokalsinnet. Tror knappt att hon hittar i hela sitt hus faktiskt.
Fobier: Vet att hon hatar plastfolie och så är hon självklart rädd för insekter. Vem är inte?
Singel eller upptagen?: Emmy har en trevlig liten pojkvän, me like!
Mest använda mening: "This is my careface?!"
Emmys sommarplaner 2010: USA, Magaluf och massor av sol, bad och partaj såklart!
Vad är hennes favoritämne?: Engelska. Min personliga översättare.
Vad är Emmy bra på?: Prata och göra kaffe latte.
Vad är Emmy dålig på?: Se när Malin är seriös eller oseriös när hon svimmar.
Stökig/städad?:
Städad, i alla fall det vi får se...
Vad dricker hon helst?: Bubbelvatten, kaffe och Fanta Erotic med extra stark smak.
Dold talang: Pratar galet bra skånska...
Vad säger Emmy när hon blir arg?: "Faaaaaaan då!"
Citat hon helst vill glömma: "Men jag kan ju inte rå för att jag tänker med brösten?!"
Vad är bäst med hennes utseende?: Lång, snygg och vackert, vackert hår!
Hur raggar Emmy?: Går fram och drar ner tröjan, drar ner byxorna lite, tappar något på golvet, böjer sig ner och tar upp det. Haffar.
Hur är hon mot killar?: Snäll, oftast i alla fall!
Favoritfilm: Donnie Darko men hon identifierar sig mycket med Karen i Mean Girls.
Vad gillar hon för killar?:
Långa, snälla och snygga.
Vad gör Emmy när det blivit lite mycket?: Säger så sjukt roliga saker så det inte är sant, hahaha.
Är hon duktig på att plugga?: Ja, faktiskt. Trots hårfärgen...
Godis eller chips: Tror hon gillar båda ungefär lika men jag säger godis för hon gillar choklad!
Intern-grejer mellan er: "Ska vi vara ekonomiska?", mansrösten, mungipan...
Vad har hon för garv?: Antingen har hon ett kontrollerat garv men om det är riktigt jävla kul så kan hon bli helt hysterisk.
Hur är Emmy? blond: 11/10


Emmy om Malin

Smeknamn: ska vi vara rumsrena blir det väl Blondie-bimbo
Beskriv Malin med tre ord: tre räcker inte!!!
Vilken är Malins favoritfärg?: rosa (som barbie, idolen)
Vad äter hon helst?: det jag lagar, malin älskar min mat NOT!
Höger eller vänster?: höger, på alla sätt
Det bästa med Malin: oj oj mycket, men om jag måste välja är det väl hennes humor
Malins brister: inte alltid så smart, framförallt inte när hon har druckit...
Fobier: insekter!!
Singel eller upptagen?: ja hon fråga chans på mig i tisdags och jag sa ja så lista ut det själva!!!
Mest använda mening: amen vadå, jag fattar inte..?
Malins sommarplaner 2010: chilla med Sid (moi) på mallis
Vad är hennes favoritämne?: alla med manliga lärare går bra
Vad är Malin bra på?: charma det motsatta könet
Vad är Malin dålig på?: att tänka på egen hand (nej då skoja bara)
Stökig/städad?: städad, men hennes rum ska vi inte tala om...
Vad dricker hon helst?: fanta erotic hehe
Dold talang: guitar hero
Vad säger Malin när hon blir arg?: haha malin blir inte arg, hon blir förbannad!
Citat hon helst vill glömma: denna lista kan bli lång men : "ni ska upp för grusvägen" (detta var i vintras med typ tre meter snö...)
Vad är bäst med hennes utseende?: b00bies
Hur raggar Malin?: jag vet inte, hon hinner inte så långt innan någon faller höhö
Och vad händer när hon fått killen på fall?: han blir kär dirr och hon kommer och beklagar sig hos mig
Favoritfilm: ICE AGE såklart
Vad gillar hon för killar?: snygga
Vad gör Malin när det blivit lite för mycket?: haha garvar med mig, oftast på en toa...
Är hon duktig på att plugga?: hon tror det men jag vet sanningen; nope
Godis eller chips: candy, helst sura turkosa flaskor
Intern-grejer mellan er: malin lyckades nog få med de roligaste där uppe men marabou-rutor från SM är väl också jävligt kul hehe
Vad har hon för garv?: fnissar, men på fyllan skrattar hon som en karl!
Hur blond är Malin?: på en skala ett till tio: 100000000

Kommentarer
Postat av: NICOLA

BRA UPDATE GIRLZZZZZZZZZZ!!

2010-05-05 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0