Happiness

Vi hade en jättetrevlig kväll igår! Jag, Emmy och Moa åkte till Mattias och träffade en hel del roliga människor som man känner. Måste säga att jag var bäst på Guitar Hero också. Mina skills förvånade mig själv!!

Nu har jag precis kommit hem. Pappa och jag var och gymmade och vi körde hårt. Han pushar mig alltid med mer vikter än vad jag själv gör så jag kunde knappt stå på benen efter, men det är skönt! Efter att vi duschat och fixat i ordning oss på gymmet åkte vi ned för att ta sprutan som jag fick ta lite tidigare. Och det gick bra! Jag är så spruträdd men stickkvinnan var snäll och sen så fick jag ett barnplåster med massa söta djur på så då blev jag ännu gladare haha.

Nu orkar jag inte skriva mer så see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0