Värm mig inte, det klarar jag själv.

Vaknade i morse av att halsen sved förjävligt. Länge sedan jag kände sådan smärta. Och inte har det blivit bättre heller. Vill inte vill inte vill inte bli sjuk. Har typ inte vart sjuk på ett halvår så det här skulle ju sabba allt jag byggt upp, haha.

Trots det här åkte jag in till stan och lunchade med mamma och bror. Hittade också ett par jättesöta högklackade skor från H&M som jag gått och kollat på ett tag men i Vällingby har dom bara haft mansstorlekar (ursäkta uttrycket) så jag blev överlycklig när det stod ett par 37or inne i Västermalmsgallerian. Lycka.

Nu ska jag fortsätta trycka i mig halstabletter som inte ens hjälper och värma mig. Puss.

Kommentarer
Postat av: Nicolae

puzzzz.



Duktig du är på att blogga mallan! Saaaaaaaknar dig <3<3

2010-04-08 @ 20:59:36
Postat av: Malin

Krya på dig <3<3<3

2010-04-08 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0