BIG smile

Idag har jag varit ledig och jag har varit så otroligt duktig! Jag har suttit typ hela dagen och skrivit på mitt samhällsarbete. Det började med att jag satt och grät för att allt kändes så hopplöst men sen fick jag hjälp av världens bästa pappa så nu är jag helt färdig! Galet skönt alltså, det känns som om världens tyngsta sten lyfts bort från mina axlar. Nu har jag i princip inget mer fram till höstlovet förutom att jag ska hålla en gympalektion, men det är ju roligt!

Dessutom har jag och pappsen varit och tränat med en PT. Det var jätteroligt men killen tog verkligen död på mig med alla sina jobbiga grejer! Jag kunde inte ens lyfta min tallrik sen när jag kommit hem men det är så det ska va, jag älskar det!

Nu ska jag bara luta mig tillbaka och njuta av tanken av vilket lätt och underbart liv jag kommer ha nu ett tag framöver. I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0