Hejsan svejsan

Först och främst. Alla hjärtans dag igår blev bra, mycket bra. Ni får inga detaljer men jag kan säga att jag hade det väldigt trevligt!

Måndagar brukar alltid vara lite jobbiga men jag har haft en jättebra dag! Jag var pigg och glad redan när jag vaknade klockan sex i morse och efter att jag druckit Berocca så fick jag en ännu piggare dag. Vi hade två lektioner, lunch och sedan hoppade vi isvak. Och det var ju för galet kul! Innan var jag lite nojjig men det gick hur bra som helst. Kallt men enkelt och roligt!

När jag kommit hem tinade jag upp mig med en jättestor kopp jordgubbsté, det var smaskens. Sedan tog jag en lång promenad till Moa. Vi pratade massor och hade det mysigt!

Nu har jag precis ätit pannkakor och ska njuta ett par timmar nu av att jag är ensam hemma, väldans skönt! Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Nicole

egen tid = Plugga matte ;) haha!

2010-02-15 @ 18:55:13
URL: http://nixole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0