I like it like that

Snart är måndagen över vilket innebär riktig lycka eftersom jag är ledig i morgon. Lika skönt som i himlen alltså!
Min skoldag har varit ganska lång men jag har skrattat massor som vanligt och det är ju underbart! Efter att ha fått massa snö i håret blev jag fasthållen några stationer på tunnelbanan av en viss Zackarina... Vissa verkar göra allt för att jag ska behålla deras innersta hemligheter, öhö.

Nu skulle det låta jättebra om jag skrev att jag sitter här och skriver på mitt samhällsarbete. Tyvärr gör jag inte det. Inte har jag något att skylla på heller, mer än att jag är omotiverad, lat och sjukt dålig på att plugga. Varför kan jag inte bara göra det man ska direkt så jag har det över sen?
Nu ska jag gå och fundera på det ett tag så jag har ett skäl till att skjuta upp mitt arbete ännu mer... igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0