Peace

Godkväll kissemissar! Hoppas ni haft en underbar dag. Det har jag men att gå i skolan i åtta timmar är galet plågsamt. Min hjärna hade helt lagt ner under sista lektionen men jag satt och drack äppeljuice med Nicole så det var kul i alla fall!

Tyvärr fick jag ställa in mitt spinning och core-pass ikväll eftersom jag plötsligt fick världens hjärtklappning, huvudvärk, ont i magen och började må jätteilla. Riktigt knas eftersom jag inte varit sjuk på hur länge som helst nu men det känns redan lite bättre så förhoppningsvis försvinner det under natten. Allt blir alltid bra om jag vill!

Puss på kinden

Kommentarer
Postat av: Nicole

haha ja! nu är vi skyldiga kafeterian 10 kr ;) NOT förresten är jag skyldig dem lite pengar när jag handlade där utan pengar innan jul och sa att jag skulle betala tillbaka senare :D haha !

2010-02-10 @ 21:36:17
URL: http://nixole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0