Sundays

Jag vet inte om jag hatar eller älskar söndagar, det är någon blandning. Älskar för att man bara kan ta det lugnt och göra ingenting, hatar för att jag blir så otroooligt rastlös. Det pirrar i hela kroppen typ!
Idag har jag hur som helst inte gjort något speciellt men jag har hunnit med att plugga lite, bada och lägga ansiktsmask, fixa till naglarna och kolla på film.

Mycket cred till Emmys fina tröja också! Jag är världssämst på allt som har med tyg och sånt att göra. Jag är verkligen inte gjord för sånna där kvinnosysslor.
Emmy skapar - Malin köper. Men hennes blev så fint så jag ska ge henne mina puppy-eyes så jag får hjälp att pimpa mina grejer också. Det kan hon nog inte stå emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0