Tisdag

Halloj!

Hoppas att ni mår bättre än mig... Åt nog på HELT fel restaurang igår, pratade precis med min kompis som också var med där och tydligen blev alla fyra i sällskapet dåliga av maten vi åt...

Aja, nu över till något roligare! Igår blev jag myndig och har därför fått en hel del fina presenter :D. Bland annat en ny kamera, plattång, en massa kläder, ett jättefint halsband av Ludvig♥ med mera.
Har testat kameran lite och jag är imponerad, till skillnad från min gamla kamera så hinner denna ta bild innan alla blir otåliga och börjar röra på sig :P. Plattången är en miniplattång som är perfekt när man reser, plu att jag bara plattar luggen ändå så behöver inte större :D.

Nu ska jag kurera mig mer

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0