Upsidedown

Jag hatar mitt humör. Det är en jävla bergochdalbana precis hela tiden. Från att vara överlycklig med världens flyt är jag plötsligt helt nere igen utan någon egentlig anledning. Jag är bara så otroligt lättretlig.
Idag har jag bara vart hemma, dels för att min magkatarr kommit tillbaka (wihooo) så jag hade jätteont i magen och mådde illa och dels för trafiken.
Nu är jag galet arg på min magkatarr för jag vet precis vad som kommer hända. Jag är arg för att jag svettas ihjäl för jag kan inte öppna mitt fönster eftersom det är helt igensnöat och jag är irriterad över att jag inte har en aning om hur morgondagen kommer bli. Det är nu det skulle suttit jävligt skönt med en boxnings-säck.



Förresten vill jag hälsa till sötaste Emmy som fyller 18 idag! Grattis grattis grattis min favorittjej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0