Weekend

Det har vart en riktigt storslagen helg! I fredags firade vi söta Andreas som fyllde 18 och det var riktigt kul! Vi började med middag hos mig några stycken och sen så gick vi (fel, höhö) till Andreas. Skönt folk, bra musik och en hel del dricka resulterade i galet mycket dans, sjukt mycket skratt och som alltid, massa roliga toalett-besök med Emmy. Vi har bestämt att vi ska skriva ner alla grejer vi säger till varandra när vi är på toaletten för det är så jävla klockrent jämt men vi kommer aldrig ihåg det dagen efter...
Det var en underbar kväll med andra ord!

Den natten sov jag två timmar eftersom jag var i Romme hela dagen igår. Jag vaknade vid fem och vinglade in i duschen men såklart taggad till tusen inför att åka skidor, haha. Och det var riktigt kul! Trots att det gjorde konstant ont i knäna gick det riktigt bra och jag var otroligt avslappnad. Kanske festa kvällen innan är bästa receptet för grym skidåkning?! Dock var det superkallt och jag frös ihjäl tårna, fingrarna och kinderna. Men det var kanon ändå! Jag somnade vid tio igårkväll helt död så nu är jag pigg och glad igen!
Dessutom har jag en hel massa roliga saker planerade, allt går bra nu!

(Sedan några dagar har jag undrat om det går att hoppa från köksfönstret ner i snön (ca 3m) eftersom det snöat så mycket. Nu vet jag att det går och det gör inte ens ont!!)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0