F to the riday

Nu är Emmy och Malin tillbaka med bloggen igen och vi lovar att dela med oss om allt som händer i våra liv, eller nästan allt. Dock vet inte Emmy ännu om att bloggen är tillbaka men det ska jag berätta så fort jag är klar.

Idag är det äntligen fredag igen, veckans bästa dag om man ser till kvällen i alla fall. Jag hade en ganska meningslös men rolig dag i skolan och efter det mötte jag mami i Vällingby. Där shoppade vi lite och så bjöd hon mig på lunch klockan fyra, hehe.
Nu har jag precis badat, lagt en ansiktsmask och bara haft det lugnt och skönt. Ska äta lite middag och fixa mig och sen ska jag åka iväg och möta Moa och Erica för party! Och ikväll ska jag ta det lugnt... säger vi.

Ha en bra kväll sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0