Om vi gillar det!

Nu är det söndag kväll igen, men som tur är gillar jag skolan så det känns bra ändå! Men jag har haft en riktigt rolig helg! I fredags var vi och firade Stefan som fyllde 20. Träffade en hel del nya roliga pojkar men priset till kvällens skönaste går ändå till Erica! Otroligt rolig tjej det där!
Igår var jag med Nicole hela dagen och vi hade väldigt kul. På kvällen följde jag med Martin på fest ut till Ekerö för att fira en tjej som fyllde 18. Jag kände att jag behövde ta det lite lugnt men det var riktigt trevligt ändå!
Tyvärr har allt detta lett till lite för lite sömn och jag är galet trött men det blir tidig kväll ikväll så jag är pigg för skolan i morgon! Har lite inlämningar och sånt i veckan men det kommer gå så bra sååå!

Just nu känns det väldigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0