Behind the scenes

Hej, jag heter Malin och jag är 17 år. Om 96 dagar fyller jag 18 år. Min favoritmat är smörslungade flugsvampar med brännässel-soppa. Idag har jag bränt fett på gymmet och spanat på snygga killar. Det var kul. Mycket kul. Så mycket kul att jag fick ont i huvudet och åkte hem. Hemma stekte jag två flugsvampar till middag. Det var gott. Mycket gott. Så mycket gott att jag började dansa tango uppför trappan. Jag har två guldfiskar. En är guldig och en är prickig. Dom byter namn från dag till dag. Idag heter dom I och Q eftersom dom inspireras så mycket av mig. Min vän Nicole håller på att snuska sig som vanligt. Jag tål inte att höra på detta! Speciellt inte när det gäller mina nära och kära. Fy fan för dig kvinna. Jag ska sätta dig i ett nunnekloster så du får leva i celibat. Min största idol är Hello Kitty. Tycker att vi passar mäkta bra tillsammans. Min dröm är att få sova över i hennes hus någon gång. Min favoritblomma är palmer. Idag har jag syndat för jag skrattade åt en grej man som människa i dagens samhälle inte får skratta åt. Sådan busunge är jag, tihihihihi. Nu ska jag gå till min mjuka säng och pussa på min mjuka sköldpadda. You know you love me, XOXO.

Kommentarer
Postat av: frida

ä.l.s.k.a.r. den här texten! :p

2010-04-23 @ 16:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0