Hey baby

Igår var vi några stycken och åkte skidor i Romme och det var trevligt värre! Massa skidåkning, några vurpor (Leeehman) och helt galet mycket skratt gjorde söndagen till en jättebra dag. på kvällen var jag jättetrött och somnade först i badkaret innan jag däckade i sängen vid nio-tiden, haha. Hade rätt många missade sms märkte jag i morse som jag fortfarande inte orkat svara på, hehe.

Idag har jag bestämt mig för att köra på lite recover ett tag! I morgon börjar min nyttiga tid med mer träning och nyttigare mat. Jag måste se till att komma i samma form som i somras, inte minst till Magaluf-resan! Dessutom har jag bestämt mig för att vara vit. Inte för att jag dricker för mycket utan för att jag kanske sparar lite hjärnceller. Då kanske blondin-anklagelserna försvinner? Man kan ju alltid drömma...



Update: Eh, hehehe. Kom på att det är sportlov. Vi flyttar nyttiga/vita perioden till nästa vecka istället. Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: NICOLE

det var det där med sms ja... suck

2010-03-02 @ 10:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0