Me

Nu är sportlovet definitivt över och jag har haft det så kul med mina nära och kära! Vi hann med en rolig skiddag i Romme, en överraskningsfest för lilla Emmy och massa annat. Tyvärr gjorde jag ett litet snedsteg... men det är sånt som kan hända en partykväll! Och som väntat har jag gjort alldeles för lite plugg under lovet så det får jag ta igen nu istället, underbart!!!

Idag var jag jättetrött i men tur som jag hade var Nicole också trötter så vi matchade varandra. En gång under dan piggnade vi till ordentlingt - när vi träffade den snygga killen som stod och skottade snö utanför fönstret!

Vi har sjukt mycket i skolan och jag är skolomotiverad som aldrig förr, ingen bra kombination. Dessutom har jag jätteont i magen just nu också. Det tycker jag vi firar med att gå ner och räkna matte. WIHOOO!


Kommentarer
Postat av: Nicole

ohmygod OUR BOYFRIEND! Vi måste hitta honom igen, och fråga vad han heter! :) han har säkert ett läckert namn... typ RICKARDOOOOOOOOOO!! smack! <3<3<3

2010-03-09 @ 15:48:24
URL: http://nixole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0