Saturday, saturday

Varsågod för ovanligt mycket bloggning under de senaste dagarna. Nej men ärligt talat, det funkar inte alltid. C´est la vie!

Gårdagskvällen tillbringade jag med Nicole inne i stan. Vi såg på Alice i Underlandet och den var jättegullig, mycket bra! Jag hann precis hem till Solsidan och sedan somnade jag på en gång för att jag var så trött. Så kan det gå.
Idag har jag varit med mamma i stan. Vi fixade lite saker och shoppade finfina kläder. Efter det åkte jag och handlade med pappa och Marcus och resten av tiden har jag bara tagit det lugnt och kollat på Eva & Adam, så gulligt.

Om ett tag ska jag äta en jättegod middag med familjen och sedan blir det ut för att ha kul. Ser ut att bli en bra kväll. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0